Sunday 18 May 2014

Online Product Review : Epyhra

Assalamualaikum,

Saya suka membaca. Be it books, novel, blogs. I love reading. Bila duk baca blog, come across to blog Kak Diana Ishak or the readers call her Kak D.www.comatosewithbraindamage.blogspot.com

Kak D ada cerita yang die jual produk Epyhra. Besides that, dia makan jugak ephyra ni. Bila duk baca blog die tu, macam2 la testimoni orang yang dah pernah beli dengan dia. Rasa macam ok jugak. 

Saya ni ada masalah keguguran rambut yang teruk. Jenis yang tarik je rambut, berpuluh2 rambut senang je tanggal. Memang dah jarang dah sikat rambut sebab takut tengok amount rambut yang gugur. Waaaa muda muda lagi dah rambut gugur banyak. Tak mengandung lagi ni. Kalau mengandung, tah botak kepala saya ni. Mak abah pun duk bising kat toilet tu penuh ngan rambut saya. 

Mak abah suruh macam - macam la. Suruh tukar syampu, suruh makan minyak habbatus sauda, urut kepala. Saya ada beli online syampu Labourse tu. Tapi tak jadi pape pun T_____T Rugi je rasa 100 lebih habis. Mungkin die lebih efektif dekat rambut yang dah ok kot. 

I know I have to do something. After reading hundreds of testimony from various sources, I decided to buy it from Kak D. Kak D siap ada bagi gift lagi. Hehe.

Alhamdulillah dah consume 6 hari dah. Saya minum sebelum tidur. Ngantuk2, pun saya minum gak sambil pejam mata. Huhuhu. So far, ada perubahan jugak la kat rambut. Gugur tu dah berkurang. Still gugur tapi tak macam dulu. And saya perasan saya tak letih macam dulu. Dulu, balik keje je, nampak katil terus lena

Sekarang bila dah seminggu minum epyhra ni, bila balik kerja je boleh basuh kain, sidai kain, cuci toilet, cuci dapur sume. Sekarang dah pelik dah kenapa dah tak ngantuk pukul 11 malam. Selalu kalau pukul 11 malam tu, mata dah kuyu tangan gagau cari bantal. Nak bangun pagi pun memang bercinta. Sekarang bangun rasa badan fresh sangat. Happy hehe. 

Nak tunggu lagi sampai sebulan effect dia macam mana. Hehehe

No comments:

Post a Comment